יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

12/09/2017 - יוצאים לדרך...חופשה זוגית אחרי קיץ לוהט 2017

אחרי קיץ "לוהט" שהטמ"פ היו גבוהות במיוחד והלחות גם היא, ואחרי ש"הנוער" (הילדים) חזרו לבית הספר...ולפני חגי תשרי, מצאנו קצת זמן לעצמנו ולקחנו קצת פסק זמן לעצמו ויצאנו לחגוג (באיחור של חודש) יום הולדת 50 לרעיתי ואם ילדי...
ארזנו 2 מזוודות, 2 תיקי גב, הצטיידנו בכרטיסי טיסה למילאנו (איטליה), שהיעד המתוכנן הוא כפרי ה - Cinque-Terre.
אותם 5 כפרי דייגים הנמצאים בצפון מערב איטליה לחוף הים התיכון, חצי שעה נסיעה מזרחה מ - Genova (גינואה) , ו- 20 דקות נסיעה מערבה מ - La Spezia , ויצאנו לדרך...
טיסת "אל-על" תוכננה להמריאה בשעה 18:20, עקב תקלה טכנית (גלגל תקול) המראנו רק בשעה 18:50, היות ויש לנו "קצת קשרים" (ראו חוויתנו מארה"ב) נקראנו לאחר שעת טיסה לתא הטייס לראות כיצד "מטיסים" את ה-הבואינג 767, לאחר כשעה שקיבלנו הסברים מפורטים, הסכמנו בינינו (הטייסים ואני) שבאמת הם רק נמצאים שם כדי שלנוסעים יהיה לב שקט בטיסה ושיהיה שם מי שיתפעל את המטוס במז"א הפכפך ובשעת חירום.
תוך כדי הטיסה הצליח קברניט המטוס לקצר נתיבים וזמנים ומצאנו את עצמנו נוחתים בש"ת הבינל"א של מילאנו ב - 21:45 איחור של 5 דקות בלבד !!! "שפו" גדול לצוות הטייסים.
לאחר שתי התקלות האחרונות שהיו לנו עם רכב שכור (ביוון וברומניה) של חברת Hertz , החלטנו שלא לקחת סיכונים והזמנו את הרכב מחברת AVIS (כמובן דרך הזמנה באינטרנט), הגענו לקבלה, המתנו 5 דקות ותוך פחות מ - 3 דקות יצאנו עם מפתחות לרכב חדיש מסוג פג'ו 3008 , דיזל, תיבת הילוכים אוטומאטית (שידרוג לא נורמלי שהוכיח את עצמו בהמשך), מחשב ניווט ובקרה Build-In , מע' בטיחות מלאה, בקיצור לא יכולנו לבקש יותר ממה שקיבלנו !!!
אספנו את הרכב...הפעלנו את מע' הניווט והבקרה ו"אופס" הכל כתוב ברוסית...לך תמצא כיצד להפוך את התצוגה לאנגלית שחוברת ההסברים כתובה באיטלקית בלבד ! (אספר לכם בבוקר כיצד עושים זאת)... הפעלנו את ה - google map ויצאנו לעבר מקום הלינה שהזמנו כשעה לפני שעלינו למטוס.
כבר ביציאה "עשינו" טעות של נווטים מתחילים...הגענו לככר והיות והיה חושך לא ספרנו נכון את היציאות (היו 4 יציאות) ויצאנו יציאה אחת מאוחר מדי...לא נורא נוספו 5 דקות של נסיעה... ה - google map תיקן ליעד ואנחנו בדרכנו...הכל חשוך, באיטליה לא מדליקים אורות מיותרים ולכן רוב הדרכים אינן מוארות...
הגענו ליעד...הכל חשוך...אנחנו לא מוצאים את מקום הלינה, מסתובבים סביב כיכר הכפר, נכנסים לרחוב צר...יוצאים לאחור בזהירות, איזה כייף שיש מע' בטיחות ושמירת מרחק מעצמים 360 מעלות מסביב לרכב !
בסוף לאחר רבע שעה של חיפוש, אנחנו מתקשרים למארח והוא יוצא לאסוף אותנו מהכיכר המרכזית של הכפר, אם היינו ממשיכים לחפש היינו יכולים להמשיך כך עד הבוקר...!
המארח, פותח לנו שער ברחוב צדדי ואנחנו מוצאים את עצמנו בתוך רחבת חניה גדולה (אחוזה פאודלית של פעם):

הכל מחכה רק לנו, היינו האורחים היחידים לאותו ערב...!!!
נכנסנו, קיבלנו חדר נקי ומסודר, הציעו לנו קפה, אבל סרבנו וביקשנו סליחה יפה, היינו עיפים והלכנו מייד להתקלח ולישון...לילה טוב, מחר יום חדש !

המלצות:
אחרי כמה פעמים שאנחנו טסים לחו"ל ומזמינים טיסות היוצאות בבוקר מישראל ליעדים באירופה, מה שאומר שאנחנו צריכים להגיע לש"ת בשעה 04:00 לפנות בוקר, החלטנו הפעם לעשות מעשה ולקחת טיסת ערב, להגיעה לארץ היעד, לישון, ולקום בבוקר שאנחנו רעננים לנהיגה ולא עייפים מהטיסה, החלטה שקיבלנו הוכיחה את עצמה !!!

מקום הלינה:  Villa Pizzen Longhi  -  Via Odazio 28, 28045 Invorio Inferiore, Italy